Geschreven door:

Steun het hospice via Rabobank Clubsupport

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2021 gaat van start!

Stemmen
Leden van Groninger Land brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren t/m 25 oktober hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club/stichting uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club/stichting ontvangt. Een mooie actie van de Rabobank. Stem dan ook zo gauw mogelijk op ons!

Uw stem is dus geld waard voor ons hospice. Heeft u een rekening bij en bent u lid van de Rabobank, stem dan op ons! Het is een kleine moeite. Alle informatie vindt u via deze link: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/

Dit is ook de link om uw stem uit te brengen; u vindt ons dan onder `Groninger Land`, `Hospice Sint Maartenhuis` (zorg). Misschien kunt u ook anderen in uw omgeving vragen om op ons te stemmen.

Alvast hartelijk dank namens het hospice.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.