2 nieuwe sta-op-stoelen overhandigd gekregen door K6

2 nieuwe sta-op-stoelen overhandigd gekregen door K6 Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Geschreven door:
, 6 april 2019

Vanavond werden wij blij verrast door het prachtige cadeau van K6; Bart en Marieke Kruizinga overhandigden ons namens K6 2 sta-op-stoelen voor onze gasten. Superblij en dankbaar voor deze prachtige leren stoelen waarvan onze gasten vanaf nu gebruik kunnen maken. Dankjewel lieve mensen van K6 tegen Kanker en Woninginrichting Wind uit Musselkanaal namens gasten en vrijwilligers van het Sint Maartenhuis!

Hieronder delen wij graag het stukje van de Facebook site van K6

T R O T S

Dat is het woord dat we voelen, omdat K6 weer een wens van het Hospice Sint Maartenhuis heeft kunnen invullen. Gisteren gekocht, vanochtend door Wubbo van Wind Woninginrichting Musselkanaal afgeleverd en nu al in gebruik. Natuurlijk is het beter dat je niet verblijft in een Hospice, maar als je daar dan toch bent en die fantastische inzet van de vrijwilligers ziet, is zo’n evenzo fantastische stoel onontbeerbaar.

We zijn blij twee exemplaren te kunnen doneren met een waarde van bijna € 3000. We hopen dat ze in een behoefte voorzien. Op naar een nieuwe wens van de vrijwilligers en op naar ons Benefietconcert op 24 mei a.s.

Foto:
Officiële overdracht Sta Op stoelen vanavond aan Trijnko en Annette

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.

Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat

12 november 2021 - Lieve mensen! De actie van de Rabobank heeft maar liefst € 1.403,98 opgeleverd voor het hospice. Dat is een wel heel mooi resultaat! Namens alle vrijwilligers van het hospice heel hartelijk dank... lees verder »

Rabobank Clubsupport actie! Uw stem is geld waard voor ons hospice - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten