Lees hier het laatste nieuws van het Sint Maartenhuis.

1 2 > »
Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat

Rabobank Clubsupport actie! Uw stem is geld waard voor ons hospice - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Rabobank Clubsupport actie! Uw stem is geld waard voor ons hospice

Actieperiode van K6 Tegen Kanker voor Hospice Sint Maartenhuis officieel afgesloten

10 oktober 2020 - Bron: Westerwolde Actueel BELLINGWOLDE, WINSCHOTEN – Vanavond werd de actieperiode van K6 Tegen Kanker voor Hospice Sint Maartenhuis in... lees verder »

Gezellige koffieochtend

10 juli 2020 - Vanmorgen gezellig met vrijwilligers, vertrouwenspersoon, bestuursleden, palliatief verpleegkundige en coördinatoren buiten koffie gedronken met wat... lees verder »

K6 tegen Kanker doneert nieuwe gordijnen aan het hospice - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

K6 tegen Kanker doneert nieuwe gordijnen aan het hospice

16 mei 2020 - Bart Kruizinga, voorzitter van K6 tegen Kanker, doneerde vrijdag namens de stichting nieuwe overgordijnen ter waarde van 2400 euro aan hospice Sint... lees verder »

Coronavirus: bezoekersbeleid

13 maart 2020 - Coronabeleid Aangepaste bezoekersregel Het zal u waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat de maatregelen om een uitbraak van het Corona virus te... lees verder »

K6 schenkt nieuwe vitrages - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

K6 schenkt nieuwe vitrages

8 oktober 2019 - 7 okt. 2019. Yes, onze nieuwe vitrages hangen! Dit is opnieuw een geweldige actie van de Stichting "K6 tegen Kanker"die ons huis zo'n warm hart... lees verder »

Hospice op zoek naar nieuwe vrijwilligers! - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Hospice op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

21 juli 2019 - Afgelopen week verscheen onderstaand artikel in het Streekblad. Hospice Sint Maartenhuis op zoek naar vrijwilligers 18 juli 2019 om 13:31... lees verder »

2 nieuwe sta-op-stoelen overhandigd gekregen door K6 - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

2 nieuwe sta-op-stoelen overhandigd gekregen door K6

6 april 2019 - Vanavond werden wij blij verrast door het prachtige cadeau van K6; Bart en Marieke Kruizinga overhandigden ons namens K6 2 sta-op-stoelen voor onze... lees verder »