Coronavirus: bezoekersbeleid

, 13 maart 2020

Coronabeleid

Aangepaste bezoekersregel

Het zal u waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat de maatregelen om een uitbraak van het Corona virus te voorkomen in snel tempo toenemen. Hospice Sint Maartenhuis volgt de richtlijnen van het RIVM op.

We vragen vrijwilligers en bezoekers die verkouden zijn, snotterig of grieperig zijn en keelpijn en/of koorts hebben niet naar het Hospice te komen. Dit geldt ook als u recent in een risicogebied bent geweest of in contact bent geweest met een persoon die besmet is met het coronavirus.

Heeft u of een familielid koorts met benauwdheid en hoesten, dan het dringende advies om niet op bezoek te komen om uw geliefde, maar ook om onze vrijwilligers en thuiszorgmedewerkers, niet te besmetten.

Daarom verzoeken wij u ook om geen handen te schudden met gasten, vrijwilligers en thuiszorgmedewerkers

We vragen tevens terughoudendheid van het bezoek aan het Hospice, zeker voor mensen die niet direct in de 1e kring rondom uw familielid zitten.

We vragen om met niet meer dan 2 personen tegelijk op bezoek te komen.

We vragen bezoek zoveel mogelijk rechtstreeks naar de kamer te gaan en weer naar buiten. Bij binnenkomst en vertrek verzoeken wij u gebruik te maken van de desinfectans voor de handen.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.